fredag 19 oktober 2012

Weeeee it´s FRIDAY

 


Jamen så kom den till slut, fredagen alltså!
Skönt eller hur?
 
 

HELLO DARLINGS!

 
Den här veckan har försvunnit i en rasande snabb takt. Det är iofs mycket positivt som hänt på jobbfronten men om jag ska lägga till ett litet men så är det "mycket" nu........ 
 
 
Men så kom den då ÄNTLIGEN, den efterlängtade fredagen och nu väntar två dagars ledighet då jag kan träna och träffa mina små ÄLSKLINGSUNGAR!
 
I dag kände jag mig laddad av matlagningsenergi. Sagt och gjort. Högrev med ben och en massa grönsaker, kryddor, oxfond, krossade tomater, timjan och till sist en skvätt grädde allt det här stod på spisen och puttrade i drygt en timme. När grytan puttrat klart och det var dags att äta kom pappa över. Till grytan serverade jag pressad potatis och till mig, en hög morötter! Fasiken vad gott det blev.
 
 
 Vad dricker man då till detta. Jo BROWN BROTHERS, ett otroligt gott rödvin från Australien.

Snart bär det av till varmare breddgrader och då behövs ju något att sola och bada i. Kolla mitt kap, 20 kror för en bikini, kanske inte den snyggaste men va f*n 20 spänn var den ju värd. Ibland är det bra att vänta *fniss*
 
 

 
 Nu blir det TV och filmtajm resten av kvällen. Ha det gott och massor av fredagskramar till Er alla.
 
H
 


1 kommentar: