söndag 28 oktober 2012

Nedräkningen har börjat

En vecka kvar. Har nog inte riktigt förstått att jag ska åka iväg, att jag ska ha semester och flyga långt bort till SOL och VÄRME! Men det ska jag. Det enda smolket i bägaren är ju att jag inte får träffa mina små älsklingsungar på 15 dagar, suck!


Söndag och den känns väldigt lååååång. Kom iaf ihåg att ställa tillbaka klockan och jag har fått mycket gjort i dag.
 
Min dag började som vanligt med en STOR mugg kaffe, det finns inget godare än dagens första kopp och sen har det såklart blivit några till *fniss*
På dagens "To do-lista" stod anskaffning av diverse semestergrejor. Jag har väl aldrig handlat så mycket för så lite pengar. Två flaskor solskydd, 2 par kortbrallor, en t-shirt och en kofta för knappt 300:-, bra va! Köp sommargrejor på hösten och vintergrejor på våren, mitt tips.


 
Dagens "kondition" BODY COMBAT.....totalt slut efter passet och jag misstänker att jag kommer att känna av alla kickar, jabbar, uppercuts, hookar......

Kram

H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar