söndag 30 september 2012

Bloggsvacka......

 
Ja vet ju att Ni är några stycken där ute i cybervärlden som följer min blogg. Jag blir så glad och tacksam för alla kommentarer jag får så nu har jag verkligen dåligt samvete för att jag har varit så dålig på att uppdatera men jag ska skärpa mig.

 

Hej mina fina BLOGGISAR!

Hoppas att ni inte har samma "ös" i er tillvaro som jag, på jobbet är det nämligen galet mycket att göra och det har blivit många sena kvällar. Det innebär att jag får prioritera bort saker som jag hellre vill göra ex. träna och vara med småkillarna och det känns inte bra. Men dygnet består ju bara av 24 timmar så det gäller att använda dom på rätt sätt.
Det finns ju ett ljus i tunneln och det är ju min stundande semester, vet ni hur skönt det ska bli att få njuta av SOL och VÄRME!
Jag har ju faktiskt varit inne och tittat till er men så värst mycket bloggande har det ju inte blivit.
 
Här kommer en uppdatering av min vecka.....
Söndag: Fotboll med mannen på Söderstadion, Hammarby vann med 3-1 och det var en härlig stämning....."Just i dag e jag stark..." sjöng alla i kör och det är så häftigt så håret reser sig på armarna.
Måndag: Buggkurs
Tisdag: Kvalitetsredovisning= sen kväll på jobbet
Onsdag: Möten i stort sätt hela dagen, men jag hann med att köra ett Step up pass på kvällen!
Torsdag: Fortsatte arbetet med kvalitetsredovisningen till sena sena kvällen men hade turen att få ett avbrott i det bestående av en liten mysstund med Oscar.
Fredag: ÄNTLIGEN ...som jag hade längtat efter denna dag! Trots att det var full rulle med möten och flytt av inventarier från en av våra förskolor så blev ändå fredagen KANON!
Efter en hård jobbarvecka så bjöd pappa oss på middag på den lokala lilla krogen O´Learys. Tack tack
Lördag: Sov morgon - Body Pump - Lördagsmys med Oliver och Oscar - biokväll "Hypnotisören".
Åsså var det söndag igen. Det blev en långfika i morse samtidigt som jag rensade min dator från bilder. Mannen har köpt en extern hårddisk till mig och jag förde nog över ca. 6000 bilder!!!! OPPS!
Sen blev det dubbla träningspass och nu sitter jag här mätt och belåten. Nu ska jag faktiskt ge mig själv lite beröm. Fasiken vilken god middag jag fick till i dag, ni vet så där lite på en höft. Recepet får ni i slutet.
 
Jaha så här spännande har mitt liv varit under en vecka.


 

Dijonsenaps lax

How to do.....
 
Lägg bitar av färsk lax i en ugnsfast form
Blanda ihop creme fraishe 15%, dijonsenap, mellangrädde, riven ost och krydda med citronpeppar och salt.
Häll över laxen och grädda i 22
5 gr
Bilden gör verkligen inte maten rättvisa, (den blev "skitsuddig")


Jag önskar er alla en härlig höstvecka utan regn!
 

KRAM

H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar