söndag 7 oktober 2012

Oliver har checkat ut.....

God kväll

 
Ända till 7.20 fick vi sova i morse, för då tyckte OLIVER att det var dags att gå upp. Vi såsade omkring, kolla lite på Barnkanalen, åt frukost, kollade lite på tågfilmer på dator......

 
Sen gick Oliver och jag till badhuset här i Farsta, ombyggt och fräscht, där vi lekte i mellanbassängen i nästan 2 timmar. Det är jätteroligt att gå och bada med honom, han är som en fisk i vattnet. När vi sitter i bastun och torkar till så säger Oliver
- Mormor jag kan bo hos dig och morfar, de e lika bra.....
Det var en trött mormor som lämnade en lika trött Oliver i Hagsätra för det är nog bäst att han bor kvar där *fniss*.
 
 
 
Efter badet åkte jag hem till pappa och "röjde", bäddade rent och tog med mig en kasse tvätt hem så nu har tvättmaskinen brummat hela eftermiddagen.
Jag har även hunnit med att "röja" i jobbhögen och det kändes skönt, jag ska hinna med 30 medarbetarsamtal innan jag åker och då vill jag vara påläst och väl förberedd.
 
Dagens "snäll och hygglo pris" går till trumtrumtrumtrummmmm... 
CLARRE
 
 Han har köpt nya träningsdojjor till mig nu när han var i USA, Tack och puss till dig lillebroren!


 I morgon ska jag förutom att arbeta, hämta mitt pass, trycka i mig en twinrix-spruta, klippa mig och gå på buggkurs.....busy busy busy
 

KRAM

H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar