lördag 6 oktober 2012

Oliver checkade in....

TJINGELING VÄNNER 

 
Lördag och ett krispigt klart höstväder, dagar som i dag då gillar jag hösten men inte när det är grått och regnigt.
 
Min lördag
Långfika och sen cyklade jag till FLEX. Dagens träning blev en timmes Body Pump, tungt men nyttigt.
Sen kom Jeanette och lämnade OLIVER som ville sova över. Det är så mysigt när han är här, och vi hittar ju alltid på kuliga saker såklart. När Jeanette och OSCAR åkt hem så gick vi ut och spelade lite fotboll, lekte i parken och tog en promenad. Oliver körde hårt med morfarn och jag fotograferade deras lekar.
 
Oscar har nu fyllt 5 månader. Han växer så det knakar och han förtillfället väldigt förtjust i sina händer. Här kommer några bilder på den lilla GULLUNGEN





 
 Morfarn och OLIVER åker tåg.....


När vi kom hem så hjälpte OLIVER till att riva morötter


Dagens husman, på begäran, ROTMOS och FLÄSKLÄGG

Sen bakade vi bullar.....
 Dom blev JÄTTEGODA...


________________________________________________________________________________________
 
Fångade HÖSTEN på bild
 


Den här lilla duvungen promenerade omkring i en skogsdunge
 
 Det var allt från mig. Önskar er alla en fortsatt trevlig och avkopplande helg!
 

KRAM

H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar