söndag 14 oktober 2012

Söndagsmiddagsgäster

Helgen är i det närmaste slut men det blev ett trevligt avslut när moster, morbror, pappa, nr 2 och barnbarn kom hem till oss.
 
 Moster hade med sig ett paket
 med fina ljus och servetter
 
Meny
 
GRÖNPEPPARBIFFAR
gräddsås
kokt potatis
blomkål
ugnsbakade morötter
Sallad

Efterrätt
 
Mango och hallon
Mangosorbet
Vaniljglass

 

O och O med "moster" Mimmi
 Lille O

 
Store O

 
Oliver kollar på Bamse i gammelmorfars Ipad



Nu blir det lite jobbfix inför morgondagens medarbetarsamtal. Just det tänk på mig i morgon klockan ett.....TANDIS.....

Kram

H

2 kommentarer:

  1. Är du full eller?
    Jag är ju nr2...kommer du ihåg...den som kom ut SIST, alltså EFTER nr1.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det är jag INTE! Jag är bara en KVINNA som ibland blandar ihop vilken ordning mina barn är födda.....Hahahaha SORRY! Puss på dig numero två!

      Radera