måndag 23 april 2012

Var är STORKEN?

Nu får den lilla bebben allt ta och komma ut innan mamman spricker!

Spänningen är olidlig, är det en flicka eller pojke.........

Nu är det dags för en lite tävling. Är ni med?
Pojke eller flicka? Vikt? Längd?

Min gissning är
FLICKA
3,800gr
51 cm

Kram
H


Jo just de....vi träffade prästen som ska hålla i mammas begravning. Mycket trevlig och lättsam "tjej" i sina bästa år.

Just de en gång till.....fick en JÄTTEFIN bukett ROSOR av pappsen i dag, TACK!









5 kommentarer:

  1. Min gissning är Flicka 4300 52 cm

    Therese

    SvaraRadera
  2. Tror oxå på en flicka,det har jag sagt från början;)
    vikten tror jag ligger på 4350,men för mammans skull hoppas jag på mindre.....

    SvaraRadera
  3. Jag tror det blir en liten tös,
    vikten 4180 gram och 51 cm lång.

    Gammelmorfar

    SvaraRadera
  4. Då tror jag en pojke på 4360gr och 53cm lång.
    Anna-Lena

    SvaraRadera
  5. Jag tror det blir en...flicka. Det här med vikt och längd är jag inte så där haj på men jag gissar på att den är så stor att det gör ont att klämma ut den :o) Lite lagom så där....

    SvaraRadera