onsdag 25 april 2012

Sleep over

GOD KVÄLL vänner

Det blåstes såpbubblor på förskolan idag........det är vår i luften!




Det ligger en snusande liten Oliver i mormor och morfars säng.
 -Jag vill sova hemma hos deeeeej mormor.......och det är klart han fick det!
Här hemma blev det en barnbarnsanpassad onsdagseftermiddag och kväll. Oliver fick välja middagsmat och han bestämde att vi skulle äta spagetti och köttbullar, mums tyckte morfarn. Ingen bebis verkar vilja komma ut så vi fortsätter att vänta och vänta och vänta....... 

Här kommer en liten bildkavalkad från min dag!


Ett hål att fylla med småstenar är alltid intressant


 Och en kanelbulle är aldrig fel


 Bus med bästa morfar i soffan



 Middag


Oliver hjälper mig att skölja ur schampot


 En risifrutti fick ersätta kvällsgröten.


 -Jag ska bara hoppa en gång till.......å en gång till....nu e de sista.........å en till....

En snäll morfar gav sig ut i regnet och fixade mjölk till frukosten.( Oliver har ärvt kärleken till oboy av sin mor.)

Sov gott VÄNNER snart ska jag krypa ner bredvid ÄLSKLINGSUNGEN

KRAM
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar