torsdag 19 april 2012

TACK!

En vecka i dag sen mamma somnade in från oss.....har så  svårt att förstå.

Min jobbvecka har varit minst sagt INTENSIV. Personalmöten, kurs och en hel del telefonsamtal och mail .......och en och annan puss av en liten goding, gissa vem *fniss*
I kväll, på mötet, så blev jag så rörd. Mina fina "tjejer" hade köpt blommor till mig och Jeanette. Tusen tusen tack för allt ert stöd det har betytt så mycket.




..........ibland är det svårt att uthärda motsatserna i livet. Livets harmoni handlar om att hitta en rytm i motsatserna, natt-dag moln-sol svart-vitt sorg-glädje gråt-skratt och död-liv. Kanske det är så att död och liv förhåller sig till varandra som översidan på handen till dess undersida. De kan inte finnas utan varandra och de kan heller inte mötas.......

Kram
H

2 kommentarer:

  1. Inte visste jag att det bor en liten filosof i dig, jättebra skrivet, jag är stolt över dig.

    Puss & Kram
    Pappa

    SvaraRadera
  2. Jag erkänner ....delvis snott. Det där med handen har någon anna klurat ut...puss till dig pap´s

    SvaraRadera