tisdag 10 april 2012

Ännu en dag......

Läget är kritiskt men stabilt.......

GODMORGON....
Ännu en natt har passerat och en ny dag är här. Hur länge till ska mamma orka...Hela situationen är så overklig och så svårt att ta till sig.
Jobbet har jag lagt åt sidan, jag kan inte koncentrera mig utan tankarna far iväg. Jobbet kommer att finnas kvar men inte mamma så därför vill jag vara med henne så mycket som möjligt.

Jag "klickade" hem de här vackra fjärilstavlorna. De symboliserar sommar och sol.....som mamma älskade

 

Var rädda om varandra och ta till vara på varje sekund, varje minut för livet kommer inte i repris!

Carpe Diem

KRAMAR
H

2 kommentarer:

  1. Jättefina tavlor!

    SvaraRadera
  2. Känner verkligen med dig Helene!
    Super många kramar till dig med kraft och ork!
    Du har helt rätt, jobbet finns kvar, det är viktigare att du är hos din mamma den här tiden! från Therese

    SvaraRadera