måndag 27 december 2010

Mysmåndag

Tjenixen! Vilken HÄRLIG dag jag har haft och nu väntar en kväll framför datorn med rapporten till skolan...SUCK. Jag promenerade till Hagsätra i morse och hämtade den lille mannen. Det var bara Oliver och jag som var lediga idag och kunde njuta av dagen tillsammans. Vi började med att hälsa på Mommomommo och Jugga.     Vi fikade och Oliver åt lunch, trevligt och massor av bus, förstås. Sen promenerade vi till Farsta, Oliver sussade gott i vagnen och jag impulsköpte en lila jacka?!? Vad f*n tänkte jag på? Jackan är återlämnad till butiken och jag tackade för lånet. I morgon ska jag träffa mina kursare inne i stan och jag hoppas att jag hittar en jacka där.               Oliver och jag hade en bustrevlig dag, vi kollade på youtube-tunnelbaneklipp, läste sagor, lagade mat, åt pepparkakor, dansade, hoppade och pussades såklart. Klockan 17 kom I&P och vovvarna, J&M och mannen, trevligt att ha hela högen samlad. LOVE U.


Bilar ett stort intresse......
The twins........
Mmmmmmm bulla!
Kolla in Oliver galna hoppdans!


KRAMmmmmmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar