lördag 18 december 2010

Grekisk julmiddag och "Lucky me"


Tjingeling VÄNNER! Börjar julstämningen infinna sig? Hos oss så kommer den sakta men säkert insmygande.
I går kväll så var det JULMIDDAG med jobbet. Det börjar bli en tradition att vi äter på den grekiska restaurangen KAMARINA och anledningen till det är den lilla peng som vi har att spendera, max 250:-/ person, (staden är en givmild arbetsgivare hmmm) gott och trevligt var det hur som helst. Jag hamnade vid brevid vår egen kock och han stod för underhållningen vid vårt bord. Mycket skratt blev det hahahahhaa men vad det är härligt och skratta!
Veronica Anna-Lena och Jeanette satt vid det andra bordet

 A-L och jag avslutade kvällen med ett glas vin på ...... och himlen därtill......och vilken utsikt så VACKERT!
Lucky me......jag hängde med mamsen till Nacka Forum i dag och där var den! Där hängde den och bara väntade på att få följa med mig hem och det fick den.
Oh Lucky me....fick den lilla snyggingen för HALVA PRISET!  .....hajar ni 50%! Ni som vet vad den kostar i ordinarie pris ni vet då vad jag fick betala. Ibland har man tur. Eller hur?
Julklänningen är fixad.
Ha en fin kväll alla.....KRAMAR  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar