torsdag 30 december 2010

Bromma Blocks

Tjingeling my Darlings...
Dagen före årets sista dag. Jag har sagt det förr och jag säger det igen, TIDEN GÅR ALLDELES FÖR FORT! Vad händer? Det är väl bara att gilla läget och se till att fördela tiden vi förfogar över på ett vettigt och bra sätt. Eller? Nån som har nåt bättre förslag?
I går satt jag och skrev på min uppsats, fick till ett riktigt bra flow. Meningen var att jag skulle fortsätta i dag men det tog stopp i hjärnan efter ett par timmar. Jag  ringde mams och paps och fixade en tripp till Bromma Blocks. Tack snälla paps för skjutsen och tack mams för smakrådet.
Jag köpte mig en jacka, ett par fleecebyxor till Icka, varmrökt rosépeppar lax, skagenröra en mockaborste och en burk örtsås. Vi åt laxen till middag i kväll men skagenröran ska vi spara tills i morgon. Erssons fisk och deli rekomenderas, så gott och så fräscht!

Vad gillar ni dukningen och blommorna, snygga uppsättningar. Nu ska jag försöka skriva lite....
Hoppas att ni får en fin kväll! KRAMAR.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar