fredag 24 december 2010

Julmat, tomten och paket

Tjingeling i JULAFTONSKVÄLLEN alla FINA!
Jag hoppas att er dag har varit lika bra som min. I år var det "lillfamiljen" som firade och det innebar att vi var åtta personer färre än förra året. Som vanligt så hade jag lagat alldeles för mycket mat men hellre att det blir över än att det inte räcker.
Oliver vann överlägset julklappsligan och årets favoriter var POLISBIL med LJUD, PINGU med ljud, en PULKA en buss och ett tåg.
Lite snäll hade jag nog varit för jag fick paket jag med, från Oliver och mina döttrar såklart, mina fina älsklingar. TACK.

 





















Vi hade en trevlig dag/kväll och nu är jag PROPPMÄTT och tänker tillbringa resten av kvällen i soffan. Här kommer några bilder från vårt julfirande.










JULEKRAMAR från mig till Er

2 kommentarer:

  1. Fin bild på morfar och Olle bolle :o)

    SvaraRadera
  2. God Jul på dig!
    Ser ut som ni har haft mysigt och att en liten Oliv blev nöjd! Snygg ljusstake! Sitter nu och pöser i soffan väl hemskjutsad av sonen. Ska snart värma på lite kalkon.....ja det är för väl att hälsopuls kommer nästa år!
    Tjing tjong fr Snakeswomp

    SvaraRadera