fredag 10 december 2010

Fredagsmys.....PINGU och buss

Kallt och "sjuktider" och det resulterade i akut personalbrist på Olivers förskola så han fick hänga med mamman till jobbet i dag med. I dag var det dessutom stängningsdag för mamman så det blev jag som fick förmånen att ta med mig OLIVER hem till Farsta.
Allt var bra ända tills vi kom till Hemköp och mormorn skulle "hjälpa till" att dra kundkorgen.........OJ OJ den lille mannen blev såååååååå ARG, raklång på golvet och hysteriskt skrikande. Fasiken vad skönt det var att vara mormor i det läget. Jag kände mig väldigt lugn och cool och tänkte jag väntar väl tills det går över och det gjorde det när morfarn dök upp.
Nåväl när vi kom hem så var alla sura miner som bortblåsta och vi hade en rolig och gosig eftermiddag tillsammans.
                                    PINGU är spännande........
                                            .......... överraskande.....
                                          Men bussen den toppar
Som vanligt är jag väldigt trött efter en tuff arbetsvecka, I kväll hann jag även med ett BODY COMBAT pass så det blev en sen middag. Snart kommer nog J.B zzzzzzzzzzzz
KRAM

2 kommentarer:

  1. Känns det i benen efter passet? Har hört att det är mycket benstyrka i det nya passet. A-L

    SvaraRadera
  2. Det var ett riktigt jobbigt pass men KUL! Träningsverken kommer smygande känner jag.

    SvaraRadera