söndag 26 december 2010

Annandagsrea

Jag älskar rea! I år är jag speciellt förväntansfull och hoppas att den dunjackan jag gått och sucktat på är nedsatt till HALVA PRISET!
Klockan 11 slår portarna upp och jag kommer att vara in the frontline.
I går hade vi en riktigt skön slappardag, det var välbehövligt vill jag lova. Vi såg mannens julklappsfilm, From Paris with love, med John Travolta. En kanonfilm som kombinerades med en skål citronglass.
TV tittandet fortsatte hela dagen och kvällen med Stjärnorna på slottet och Lassgårds halvskumma psykolog serie.
I dag ska vi träffa delar av släkten, vi är bjudna på annandagsmiddag hos moster och morbror i Haninge så jag återkommer med bilder.
Nu ska jag ladda med en kopp kaffe inför rearacet i FC.
TJINGELING så länge......

1 kommentar:

  1. Lycka till med jackan och god fortsättning. A-L

    SvaraRadera