onsdag 22 december 2010

Kulorna är på plats

Fick hjälp av ÄLSKLINGSUNGEN att klä granen.

TJINGELING så här på kvällskvisten! Fasiken vad kallt det är, just nu står termometern på -20.......brrrrrbrrrr.
NU har jag arbetat min sista dag för i år och jag är "ledig" i hela 15 dagar!
     Det sista julfixet är på gång, tvättstugan och skinka är morgonens första på "To do-listan" sen blir det väl lite sista minuten handling men i det stora hela är jag klar.
Längtar tills i morgon kväll och första riktiga skinkmackan mmmmm det är så gott! I kväll är jag såååååå trött och jag tror att John Blund kommer vilken minut som helst.
Sov gott alla FINA så hörs vi i morgon. GoD NaTT och kram...
Titta mommo...bebis sa OLIVER när han tittade på korten av sig själv som ettåring. UNDERBART!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar