söndag 4 november 2012

Söndag

Så här såg det ut här i Farsta i morse. Lite spooky men vackert.
 

GODKVÄLL!

Nu börjar det kännas lite i respirr i magen. Är allt med? Tror det, och som vanligt har jag nog packat ner alldeles för mycket.
 
I dag fick vi besök av ÄLSKLINGSUNGARNA och deras föräldrar. Mysigt att få pussa lite på dom eftersom det kommer att dröja hela 2 veckor innan jag får se dom igen.
Oliver lekte med sina bussar och spelade spel på min telefon, Oscar han tränade på att sitta, äta och kräkas på sin mormor.
 
Oscar fyllde 6 månader i går och han växer så det knakar och han är nog världens mest nöjda lilla bebis....Mormors lille plutt



Nu ska jag fixa lite inför resan. Jag ska sätta fötterna i fotbad och fila dom lena och fina, åsså lite nytt nagellack sen är dom redo för 2 veckor i flipflop.
 
Jag ska försöka hålla er uppdaterade från paradiset.....TJINGELING!
 
MASSOR AV KRAMAR TILL ER ALLA
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar