söndag 25 november 2012

Miss Li

 

Den här tjejen lyser upp i höstmörkret, hon är såååååå bra!
 
SÖNDAGkväll
 
Jag förstår inte hur snabbt helgerna går? Det var ju nyss fredag. Det var meningen att OLIVER skulle sova över igår men den lille ÄLSKLINGSUNGEN fick ont i magen (han behövde "bappa") och det slutade med att mamman fick komma och hämta honom. Han vill hem till sin mamma och sin toalett. Hemma så kom det.....pust.  Jag antar att vi får en nattgäst om en vecka och då ska han vara "nybappad".
Plötsligt blev morfarn och jag själva. Hmm. Vi la oss i soffan och brände av "Så mycket bättre", visst var Ugglas version av "Tycker om dig" bra? Det blev två avsnitt av Revenge oxå men sen var det natti natti.
 
Det var min helg det. Just det, jag hann ju träna, tvätta och fixa mat oxå........
 

KRAM

H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar