lördag 10 november 2012

Det är lätt att vänja sig vid det här!

Nu är klockan 21.52 här på ön, vi är trötta och snart är det dags att krypa ner i den 3 meter breda kingsize sängen. Allt är väldigt anpassat till amerikanska turister både vad det gäller storlek på möbler och maten. Det blev en dag på stranden i dag med eller rättare sagt en dag i vattnet. Vi badar hela tiden. Svängan och jag går våra promenader längs den oändligt långa stranden, det är härligt att gå där i strandkanten och kolla efter snäckor och krabbor och när det blir för varmt ja då är det bara att ta sig ett litet dopp. På tal om varmt. Ja jag hade alldeles för mycket kläder med mig, jag har gått i mina flipflop och sarongen(tack för den Anna-Lena).
I kväll så har vi ätit hemma, vi åt tacos och före maten så drack vi några Karibian drinks, happy hour
d.v.s köp en och få två😃
I morgon bitti, aruba tid, går min wifi tid ut men jag hoppas hinna med ett blogginlägg till.
Vi fortsätter att njuta av vår semester och vi får se vad dagen bjuder på i morgon, en tripp till Oranjestad kanske. Bjuder på några bilder från dagen. Massor av kramar till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar