torsdag 22 november 2012

Många bilder blev det....

Oj oj oj vad kort jag hade tagit, 800 stycken för att vara exakt. Det var svårt att välja vad jag skulle lägga upp på bloggen. I kväll har jag suttit och drömt mig tillbaka till de vita strändernas ö......
 

GODKVÄLL vänner!

Vilket riktigt skitväder det har varit i dag det är svårt att tänka sig att man gick i bikini i måndags!
Här kommer iaf lite sommar och sol, använd er fantasi och låtsas att ni var med på vår resa.....
 
 
Den här fina skylten stod utan för hotell
DIVI VILLAGE Golf resort
 
 
 

LYXIGA BÅTAR

 
 

VACKRA VÄXTER

 

STICKOR och STENAR

 

 PASTELLFÄRGADE HUS


 

GOURMETMAT och KYLDA DRYCKER





KULTUR och RELIGION

 

TURISTERNA

 

JUL på ARUBA

 

TURISTERNA igen

 

DJUR på LAND och i VATTEN

 
Tack till mina BÄSTA reskamrater och till min ROOMIE för två härliga veckor!

KRAM

H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar