torsdag 6 september 2012

Hösten är här.....


En stor kopp kaffe i favvomuggen från Bruka design, tända ljus och lite damlektyr mitt torsdagsnöje.

 

GODKVÄLL vänner

Höstmörkret ligger tungt över mitt lilla Farsta, det känns lite för tidigt men det är min känsla eftersom jag känner mig "snuvad" på sommaren. Det är ju tur att det fnns glädjeämnen i livet, saker att njuta av och se fram emot.
Några som alltid gör mig glad det är OLIVER och OSCAR. Det bubblar som sockerdricka i mitt hjärta när jag träffar mina småkillar.
 
 
 
 
Vill ni veta vad jag har att se fram emot?
Jag ska åka till ARUBA.........
Den 5 november lämnar jag Sverige i 2 veckor. Nice va???



KRAM

H

2 kommentarer:

  1. Lustigt sitter just och sippar ur MIN brukakopp- fast the då!!!Aruba minsann! Låter härligt är helt klart avis!
    Kram T

    SvaraRadera