söndag 16 september 2012

PUST.......Överskottsenergi?????

 

Godkväll vänner!

Nu är det rent och fräscht här hemma. Fönstrena går att se igenom, badrummet glänser, golvet är blankt och diskbänken är putsad, hur skönt är inte det? Just det rena manglade lakan väntar mig oxå om några timmar. Mannen drog sitt strå till stacken och tvättade och städade bilen.
 
Men min dag började redan klockan 6.55 i morse då jag släpade ner mina kassar fulla med tvätt till tvättstugan, klockan 10 då var allt rent, vikt och manglat och då stack jag i väg och tränade. Det var realese på den nya ShBam koreografin, svettigt och mycket "skaka rumpa" Hahahaha!
 
Sen då? Jo hem till pappa och städade, bytte lakan och drog ett varav med dammsugaren samtidigt som jag njöt av en kopp kaffe.
Ja även en "städerska" behöver lite av livets goda *fniss*.
 
När jag kom hem så var mina ÄLSKLINGSUNGAR på besök, mysigt.
Lillkorv eller Oscar som han egentligen heter växer så det knakar. Han "pratar" och skrattar jämt och han håller på att lära sig att rulla runt, tiden går fort!

 Mina favvokillar

Kramar
H

1 kommentar:

  1. Vilka fina killar jag har :-) Varför fick inte mormor uppleva det???????

    SvaraRadera