onsdag 21 mars 2012

VÅR i luften!

Vilket väder, HÄRLIGT HÄRLIGT! Vi behöver alla sol och värme för att ladda våra vintertrötta, bleka vinterkroppar.

Hallå mitt i veckan!

I dag hämtade jag OLIVER och vi bestämde oss för att åka till Rådsparken i Huddinge. Det är en jättefin lekpark med lite djur och klätterställningar som både Oliver och jag gillar. Det enda minuset var att de inte tog kort när vi skulle fika så fick ta oss en promenad till Huddinge centrum och fika där i stället. Kaffe, apelsin MER och en chokladbiskvi smakade gott. - Mormor jag gillar den här kakan den va jättejätte god!


Oliver har under en lång tid pratat om att han vill ha en sparkcykel. I dag så köpte vi en, på "stäjdiun". Det var en mycket glad lite kille som själv bar sin sparkcykelskartong till bilen. Det kändes så skönt att se honom bli så glad nu när vi har så mycket tråkigheter i familjen.



Det blev en sen kväll eftersom vi hade föräldramöte på en av mina förskolor. Icka och Jeanette besökte mormor i kväll och de tyckte att hon drog munnen till ett leende när de pratade med henne.
Nuläget: Ingen förbättring och vi väntar fortfarande på svaret från ryggmärgsprovet.

 Kvällens middag, varma mackor!
Kram
H

2 kommentarer:

  1. Varma mackor? Kunde du inte stava till "Krock misjö" :o) Inte jag heller tydligen :o)

    SvaraRadera
  2. Ha haha du är rolig du Icka och du genomskådade mig! Men det var gott med kråkk musjö. Puss

    SvaraRadera