söndag 11 mars 2012

Hej Sköna Söndag!

Sov länge i dag, ända till klockan nio! Skönt! Så det blev en låååååångfrukost med leverpastejsmacka, juice, kaffe och Dagens nyheter.
Sen fick jag ett ryck och bakade sockerkaka. Jag "pimpade" den med hallon och kokos och den blev supergod och saftig.
Sjukligen håller sakta men säkert på att återvända till det normala. Vi tog en promenad och inhandlade en nässkölj så nu ska bihålorna saneras, ordentligt!
Pappa kom hit och åt middag efter besöket hos mamma. Han fick även en matlåda med sig hem för det blir lite si och så med mat och det mesta när det inte är som vanligt i Sköndal.



Jag åkte och hälsade på mamma som var en aning piggare i dag och satt uppe. Vi fick oss iallafall flera skratt av hennes rumskompis som underhöll oss med historier från sitt liv som pilot på American airlines och SAS.

Kram
H

Just det en stor krya på dig kram till Icka picka som blivit smittad av sin far......


1 kommentar:

  1. Jo jag tackar pappa för att han snällt delade med sig av bassilusskerna och jag börjar bli något så när människa igen :o)

    SvaraRadera