lördag 17 mars 2012

Long time - no seen!

Tjingeling VÄNNER!
Det har varit uselt med uppdateringar men som ni förstår så har mitt liv andra prioriteringar för tillfället.
Hela min vecka har kantats av kvällsmöten och sjukhusbesök så bloggandet har legat lite på is.
Mamma: Hon har under veckan genomgått massor av olika undersökningar både på KS och på SÖS. Fick prata med den ansvarige läkaren på SÖS och de har iaf konstaterat att det inte rör sig om en ny stroke, infarkt eller tumör, vilke är skönt, utan de misstänker någon bakteriell infektion i hjärnan. Ryggmärgsprov är taget och svaret beräknas vi få om drygt 1 vecka. En MÖJLIG orsak till hennes sjukdomstillstånd kan vara en oupptäckt/obehandlad borrelia som satt sig på hjärnan så därför får hon nu antibiotika. 
Livet får en helt ny mening när allvarlig sjukdom drabbar familjen och det är så ledsamt att se sin mamma vara så sjuk och hjälplös.....men mamsen är en stark kvinna med massor av "jävlar anamma" i sig så visst ska hon greja det här! Jag vill passa på att rikta VÅRT VARMASTE TACK till er alla som bryr er, som frågar, som finns där. LOVE YOU ALL!
_________________________________________________________________________________

 Livet består ju även av roligheter och glädje. I går kväll var jag på Stadsteatern och såg den fantastiska pjäsen "De tre musketörerna", UNDERBAR och ROCKIG. Det var svårt att sitta still och ni som inte har sett den, gör det.
Innan teatern så gick Anna-Lena och jag ut och åt middag, lax färskpotatis med dillcreme å lite vin förståss. Vi lyxade oxå till det med en glass på Montis. Kokos såklart, vad annars!

ROCK ON!




Lördag och sovmorgon, hur skönt var inte det? Långfrulle och sen ett efterlängtat Step up pass.
Den lille godingen och hans mor kom och hälsade på. Oliver och morfar lekte med bussarna och jag fick nya blonda slingor, Tack för det!


Lördagschoklad


Play doo


Oliver fotografera sin mor och mormor


Spelar spel


 VINNER!


Gammelmorfar kom och åt middag, han fick favvomaträtten, kokt torsk med äggsås och vi andra åt lax.

 -Jag kan ta kort på dig Jugga!




 I väntans tider.....

Ha en skön lördagskväll
KRAM
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar