fredag 30 mars 2012

Framtiden.......

.....känns oviss just nu.
Godmorgon vänner!
Fredag och veckans bästa dag, hoppas jag, för i dag ska pappa och jag träffa mammas läkare på Sös. Jag har en klump i magen inför detta samtal, en oro för framtiden.
Mamma har en stark medvetande sänkning vilket innebär att hon inte är kontaktbar och inte kommunicerar med oss. Hon ser alltid lugn och rofylld ut och vi tror inte att hon har ont men det är fruktansvärt svårt att se henne så svårt sjuk och inte kunna göra något. Vi sätter allt vårt hopp till att hon
ska svara på medicinen.
Det som oxå är så ledsamt är att läkarna var inne på fel spår från början då de trodde att de symtom hon visade var relaterade till den gamla stroken. Allt för många dagar försvann och viruset förökade. Jag klandrar verkligen inte läkarna, det gör ett fantastiskt jobb men jag undrar om läget varit annorlunda om de hittat herpesviruset tidigare?
Tänk på oss i dag.. .
Massor av kramar och kärlek till Er alla
Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar