onsdag 1 februari 2012

Min lilla assistent

Oliverdag i dag och en mycket rolig och trevlig sådan.

GOD KVÄLL
Brrrrr vinterkylan håller oss i ett järngrepp, och kallare och mer snö ska det bli enligt metrologerna. Tack men nej tack! Enough is enough!

Jag hämtade Oliver först och sen hämtade vi morfarn och åkte mot Farsta. Jag skulle på cellprovstagning och O och M skulle roa sig själva under tiden. Ett besök i leksaksaffären och på McDonalds blev det! Morfarn kom billligt undan, några burkar PlayDoo lera för 49:-.

När vi kom hem till oss fick Oliver tag i kameran. -Jag kan ta kort på dig och morfar! Ja det blev lite andra motiv också. Han har talang den lille älsklingen.

 En sladd....

 mormorn och morfarn...

 Morfar

 Leksakslådan

 Morfar spelar wordfeud

 bussen har ramlat

 dörren

 badkaret å tollaletten

 mina fötter e under bordet

 taket


I morgon ska jag ha semester. En hel dag alldeles för mig själv utan massa måsten.......

Kram
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar