onsdag 22 februari 2012

KAATACH.....

Hello vänner!
Dagens inlägg handlar om allt annat än jobb i dag. Jag börjar med vädret, vilken ISHALKA det blev på förmiddagen, det var med fara för livet folk tog sig fram, misstänker att ortopedakuten har haft mycket att göra i dag.
Hämtade Oliver vid 12,30, mamman i familjen låg däckad i feber och " kräktes i tollaletten" som Oliver sa.
Vi åkte till Tyresö, på isfria vägar, till ett lekland som heter Kaatach. Oliver körde bil, tankade, åkte rutschkana, klättrade, cyklade ......ja vi hann med en fika och kiss paus oxå. Här kommer ett gäng bilder...

















I bilen på vägen hem blev det plötsligt väldigt tyst i baksätet. Jag pratade på om det vi precis upplevt och då säger Oliver
- Mormor jag orkar inte prata jag måste sova lite ZzzZzZzZz
Behöver jag säga att det var någon som var trött men väldigt nöjd med besöket på Kaatach?



Dagens träning, en HÖJDARE. Det var längesedan jag var på en så rolig och BRA step up klass som i kväll. Pia och jag åkte till Flex i Älta bara för att träna för denna "fantastiska instruktör", Victor!
10 av 10 möjliga!

Kram
H 


1 kommentar:

  1. Vilken Mormor Oliver har, ställer upp i vått och torrt. Och så härlig han är. När är det dags för nästa? Hälsa alla och kramar från oss i Malmö

    SvaraRadera