fredag 17 februari 2012

LYX!

HEJ FREDAG

Hemma igen efter 2 härliga och intensiva dagar på KÖRUNDA konferens. Jag ska delta i en utbildningssatsning för biträdande chefer som stadsdelen anordnar. Det har varit mycket information varvat med seminarium om ledarskap, presentation, kommunikation och ekonomi. Utbildningen håller på till oktober och jag vet att jag sa ALDRIG mer "plugga" men det här är på ett annat plan även om det kommer att kräva en hel del arbete från min sida. 




I går kväll var det fokus på teambuilding och vår uppgift var att tillsammans laga vår egen middag, en buffé med många små rätter. Kul utmaning.
Mitt gäng fick i uppdrag att göra en "Het gravlaxpizza". Den blev kanongod.


Det var ett snyggt och väl designat konferensställe, allt var så genomtänkt och tilltalande och jag fick med mig många idéer hem. Gillar New England stilen mer och mer.





   Kram och trevlig fredagskväll, nu ska jag heja på Strömstedts i På spåret!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar