tisdag 28 februari 2012

IMPONERAD

Kvällens blogginlägg gör jag samtidigt som jag tittar på "Mot alla odds". Vilka fantastiska människor! Trots alla mogångar så fortsätter dom sin vandring i extrem värme. Stum av beundran är jag!

GOD KVÄLL finingar!
Vilken HÄRLIG dag det blev trots att det så mörkt ut i morse.Jag fick mig en dos solsken, fågelkvitter och takdropp i dag, HEJA VÅREN KOM IGEN NU!

I dag blev mamma utskriven från SÖS. Alla tester och prover visar inga tecken på att något "hänt" i hjärnan och det är ju skönt, men hon känner sig inte på topp. "Det känns som jag är i en glasbubbla, det känns så overkligt" säger hon. Planerna är nu att VC ska ta över och utreda blodtrycket.......



DAGENS ......Varmrökt lax.....smarrigt




Nyfixade naglar

KRAMAR
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar