tisdag 21 februari 2012

Influensatider och semlor

ATTTTTTJO!
Baskiluskerna spider sig med rekordfart i Rågsved och på varje förskola är det halv personalstyrka. Mera SOL OCH VÄRME är vad vi behöver, tror jag!

GOD AFTON vänner!
I två dagar har Oliver varit på mitt/mammans jobb. Personalen på hans förskola är sjuka och inga vikarier finns att uppbringa.
Det är jättemysigt att få umgås med den lille ÄLSKLINGEN hela dagarna, mumsa på halskabletter och skriva data på kontotoret .........men jag måste ju erkänna att det är svårt att hålla fokus på jobbet så i morgon har jag väldigt mycket att skriva.


 - Jag tog sidta halskabletten.....


Koncentration


-Mormor de e du!
____________________________________________________________________________________

I dag bjöds det på semlor. Barnen hade bakat och jag blev bjuden på den här supergoda minisemlan. Tack tack!


Det var allt för i dag och i morgon är det en annan dag!

CARPE DIEM

Kram
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar