lördag 4 februari 2012

Brrrrrrrr

Det är kallt. Just nu står termometern på -14 här i Farsta. Burr burr snart ska jag krypa upp i soffhörnan under filten, sippa på lite vin och kolla på melodifestivalen.

TJINGELING LÖRDAG!

Äntligen har jag fått återkoppling på mitt examensarbete. GODKÄND med betyg C (betygsskalan är A, bäst, till F, ej godkänd) mitt slut betyg på hela kursen blev B så jag är riktigt nöjd!
Min dag har för övrigt bestått av träning, tvätt, shopping, middag hos mamma och pappa......

Mina nya skridskor. Ett riktigt fynd! Ordinarie pris 400:-, medlemsrabatt 150:- + en bonuscheck på 50:- alltså 200:- ! Helt okey!
Jag har ju dock planer på att lära mig att åka långfärdsskridskor men jag får börja med att åka med lilla Älsklingen!




  Trevlig lördagskväll och kramar till er alla!
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar