onsdag 19 augusti 2009

Vardagslunk

Jaha nu har jag arbetat i 3 hela dagar å det känns precis som vanligt. Det går snabbt att komma in i de vanliga gängorna igen.
Jag har äntligen kommit igång å tränat efter min öronhistoria å det känns väldigt bra. Jag fick ju byta gym och det var verkligen till det bättre. Lokalerna är nya å fräscha, aerobicsalen har trägolv vilket jag föredrar och tror är skonsammare mot knän å fötter. Även fri solning å Hydrojetmassage ingår i kortet, nice.
I dag var det dock vattengympa som gällde å det var jobbigt värre


Snusegrisen har jag "pratat" med i telefon, kanske jag får träffa honom en sväng i morgon. Vad jag har det bra som får träffa mitt barnbarn så ofta......lyckos mej!
Nu väntar en stunds Tv tittande, friidrott...hmmmm...eller så går jag å lägger mig och läser, Hypnotisören. Jag har precis börjat läsa den, så spännande svårt att lägga ifrån sig den!

Take care/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar