söndag 16 augusti 2009

Sista semesterdagen...........

Jaha så var det slut på den här semestern, trist det är ju fakstiskt rätt skönt å "bara vara" utan en massa måsten. Men arbetslös det skulle jag nog ha svårt att vara, hemska tanke, men lite ledighet sitter aldrig fel.
I dag har vi inte gjort många knop. På fm gick jag en prommis med Oliver å mamman, sen åkte vi en sväng till Rosenhill å fikade, åkte hem och fick besök av pappa å mamma.....å mer kaffe. Efter fikat var det dags för justering av mannens hårlängd, åter till 5mm sen lagade jag mat helstekt fläskytterfilé, klyftpotatis/morötter å tzatziki mumsigt värre. Mannen fixade disken :-)

Nu har jag precis fixat naglarna, riktigt nöjd, får se hur länge dom håller. Ha en bra vecka så hörs vi, tjingeling å take care/H
( Oj vad lika våra händer är, mina å mamsen alltså, det ser jag nu)

1 kommentar:

  1. Mina oxå om du inte har tänkt på det redan...Kenetten

    SvaraRadera