tisdag 11 december 2012

Snart é de jul.......igen

TJINGELING Vänner!
Har ni börjat nosa på julstressen? Gör inte det. Jag har funderat över julen och alla "måsten", allt som ska städas, plockas, fixas, handlas, bakas, tillagas, paketeras.....och när Kalle Anka är slut, maten uppäten, julklapparna öppnade och gästerna åkt hem ja då är det över. Fast jag gillar JULEN, alla dofter, ljusen och förväntan hos barnen, ska TOMTEN komma??? Så jag antar att det blir som vanligt, i år igen....
Men det blir ändå inte som vanligt, i år blir det en jul utan mamsen och det känns konstigt, ofattbart.

I kväll har jag roat mig med att surfa runt bland inrednings, smycken, kläder det finns mycket som tomten gärna får komma med till mig för jag har faktiskt varit snäll....Hahahahaha.
____________________________________________________________________________________

Läckert

 

Gott

 

Fint




Kram

H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar