onsdag 19 december 2012

KAATASCH!

Halva veckan har gått och i dag var det ÄNTLIGEN dags för lite kvalitetstid med OLIVER. Saknar verkligen våra onsdagar och efter alla helger så ska onsdagarna var öronmärkta för mina små killar.
 
GODKVÄLL VÄNNER!
 
Möttes av en jätteglad Oliver när jag kom till förskolan och hämtade honom.
- Mormor jag har väntat på dej för i dag ska vi SUPERKUL å jag har gjort ett armband till dej för jag ÄLSKAR DEJ!

Det bara bubblar av LYCKA och GLÄDJE i mitt mormorshjärta det förstår ni va?

 
Vi fick verkligen en superkul eftermiddag  när vi "rejsade" runt i våra bilar på KAATASCH i Tyresö. Efter en timme så var det dags för en minifikapaus och efter det spelade vi fotboll. Oliver var Messi och jag tilldelades rollen som Zlatan. Gissa vem som vann? Mmmm rätt gissat...... Messi såklart enligt honom själv så gjorde han 40 mål mot mina 5......
 

 


Kram och natti natti

H



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar