lördag 12 maj 2012

Uppdatering av läget

Halloj mina fina BLOGGVÄNNER

Nu känns det som om allt börja återgå till det normala d.v.s. full rulle på jobbet, träning och alla vardagsmåsten som ska fixas. Ni vet tvätt, dammsugning........handling!

Och gissa om jag blev glad när jag hittade den här lilla godingen i min brevlåda när jag kom hem från jobbet i fredags, tack snälla faster och farbror!


I går var det iaf en del trevligheter. Fest med FLEX på det gamla hederliga "Göta Källare". Vi var några tjejer som träffades på Och himlen därtill, baren som ligger högst upp i gamla skatteskrapan, och drack ett glas vin innan själva festen, dyrt men trevligt och en fantastisk utsikt.



Själva festen var väl så där......lite kass musik för min smak men det är klart att efter ett par glas vin så blev det ju självklart lite " Dans/aerobics/Sh´bam". Det bjöds även på en Poledanceshow med både killar och tjejer, allt för att behaga båda könen!Läckert och vilken arm och benstyrka, WOW!
Jag åkte dock hem hyfsat eftersom jag hade bestämt mig för att träna i dag.
Sagt och gjort klockan 10,00 stod jag redo på Step up brädan.


Nu ska jag berätta nåt kul! I dag var vi och beställde en ny bil. En sprillans svart GOLF med automatlåda! Pappa hängde med och kollade in bilen och han blev nog lite sugen han oxå.... 


Men det bästa har jag sparat till sist. Är dom inte fina mina små killar?


Ha en fin lördagskväll!
Kram
H

1 kommentar:

  1. Härliga bebisbilder!!!!
    Kul med en ny bil babe.Bilsemester i sommar eller?
    Ha det bra i veckan/T

    SvaraRadera