söndag 27 maj 2012

Min fina killar

Nu lyser kvällssolen så skönt på min balkong och det är alldeles vindstilla. jag ska blogga lite sen blir det en kopp kaffe på balkongen. Det gäller ju att ta tillvara varje liten solgnutta för i morgon ska det ju bli "skitväder".
Min helg har varit så bra och mysig. Oliver sov över lördag till söndag så det var full rulle, Eurovision contest, godis, bad och massor av "jag älskar dig" pussar och kramar.....
I dag blev det lite hojåka av. Vi åkte den slingrande härliga vägen till Åva, fikade sen i Årsta havsbad och därefter for vi hem och fixade köttfärslimpa till Jea + Oliven och pappa, mumsigt värre om jag får skryta lite....*fniss*

En liten Oscar uppdatering. Han är vaken mer och mer och han ler utan att ha knip i magen. Tre veckor har den lilla skruttungen blivit och har äter med god aptit! Det är så mysigt med en liten bebis igen. Finns det något mysigare än "bebissnus"?

 Oliver räknar lördagsgodiset...

 Oscar håller mormor i fingret

 Jag har en idé......

 Nu ler det lilla underverket

 Finaste badkillen

 Tröttmössa och proppmätt....z...z.zzz..z

 Åsså var det morsdag, Tack Jeanette för den fina blomman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar