lördag 19 maj 2012

TJING!

GodMorgon vänner


Vaknade av fågelkvitter och solsken och det bådar ju gott. Först på dagens "To do-lista" står träningen och det blir som vanligt ett step up pass med superroliga Anna. Sen ska jag hämta Oliver och vi ska åka till Tyresö slott där det är Medeltidhelg. Eldslukare, gycklare, hästar, riddare och säkert en massa andra roligheter att titta på och uppleva. (Jag återkommer med bilder i kväll)

I går var vi och provkörde bilen och nu är alla papper undertecknade och i v. 29 kommer den lilla svarta Golfen. Wrrrrrrroooooommm vad jag längtar.
Vi fick besök av alla barnbarn i går, både tvåbenta och fyrbenta och på kvällen så var Icka och jag ute på lite tumandhandgalej.
Jag hade bokat biljetter till en dansföreställning på Dansens hus men först åt middag på den gamla goda greken på söder, KAMARINA. 
Vi hann även med en promenad, med glasstopp i Gallerian, på stan innan föpreställningen började. Sommarstockholm är så vackert och varenda uteservering var full trots att det inte var så varmt.
Själva föreställningen var väl så där, det kändes lite som "vad är det vi ska förstå" men visst dansarna var otroligt duktiga och vi behöver nog alla få en dutt av finkuktur ibland.


Ha nu en härlig lördag och gå ut och njut av vårt fantastiskt vackra land! TJINGELING och kramar till er alla.



  

2 kommentarer: