onsdag 9 maj 2012

Du fattas oss......

I dag tog vi farväl av mamma. Det känns så ofattbart att hon är borta. Borta för alltid, men alltid levande i våra minnen.
Tänker på Ronja Rövardotter. Ni vet den scenen när Skalle Per dör........ - Han fattas mig! Han har alltid funnits där!
Så känns det nu. Mamma fattas mig,hon fattas oss, hon har ju alltid funnits där och nu finns hon inte mer och det kommer att ta tid för mig, för oss att förstå.


Men i sorg går det att se glädje och vi är så glada över vårt nya liv som fötts, du är så välkommen till världen OSCAR



Kramar till er alla
H

2 kommentarer:

  1. Jag instämmer till fullo, och även att DU finns till för mig.

    Fadern

    SvaraRadera
  2. Tårarna kom när jag läste dina fina ord, det är tur att vi har världens finaste Oliver och Oscar att glädjas åt och även varandra.

    Många pussar och kramar till dej

    Svägan

    SvaraRadera