lördag 5 maj 2012

Oscar 2 dagar

Halloj vänner!

Så var det helg igen....inte helt fel. Nja inte för mannen kanske som har åkt på "mag/kräksjuka from hell", stackars honom och jag hoppas att inte jag får samma baskilusk för det finns det verkligen inte plats för just nu.

Nedräkningen till begravningen har börjat och det känns olustigt, men det som känns bra är att mammas läkare ringde mig i går och berätta obduktionsresultatet. Mamma hade cancer i lungorna med metastacer i levern så när hon fick hjärninflammationen utvecklades cancern, därav det snabba sjukdomsförloppet. Det fanns ingenting som kunde ha upptäckts eller gjorts annorlunda utan cancern och hjärniflammation tillsammans gjorde att mammas liv inte gick att rädda. Åh vad jag önskar att hon hade fått varit med och njutit av vårt lilla nya underverk.

I går var det ju min födelsedag och den firade vi med middag på O´Leary´s. Mannen hade köpt en jättefin Orkidé och The Playtones nya skiva och av pappa fick jag en ny resväska. Jag fick oxå en jättefin bukett blommor men den finaste presenten fick jag av OLIVER, ett armband!Meningen var att vi skulle ha lite kalas i dag men med tanke på mannen läge så tar vi det nån annan gång! 
Tack så mycket säger jag igen!





Vad har hänt i mitt liv i dag?

Tränade ett step up pass på fm, åkte sen hem till pappa oc hämtade kaffekoppar som vi ska ha på begravningsfikat, handlade och sen åkte jag hem till Oliver och Oscar....MYS!






KRAMAR
H

1 kommentar:

  1. Grattis i efterskott & grattis till dig som mormor,igen:)
    kram Jennie

    SvaraRadera