tisdag 3 januari 2012

Skrivandet fortsätter

TJENIXEN darlings!

Ja som sagt mitt skrivande pågår för fullt men tro det eller ej så är det inte så mycket kvar! I dag fick jag sällskap av två hungriga Familjebostäder killar som åt makaronipudding. Ett trevligt avbrott i skrivandet och GRATTIS Lasse som fyller år i dag.


Jag fortsatte att skriva men körde fast och för att rensa "hjärnan" tog jag mig en härligt uppfriskande promenad nere vid Magelungen. Fasiken vad fint vi bor, vilka härliga promenadvägar vi har runt knuten.

Passade på att dra ett varv i centrum för att kolla lite på rean, Ett par nya svarta strumpbyxor blev dagens fynd.


Dagens middagstips!
Pasta med citron/wasabisås och rökt lax i strimlor. YUMMY YUMMY!
Receptet hittar ni här www.arla.se

Kramar
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar