onsdag 18 januari 2012

ÅRSTADAL och en tanke....

Älsklingungen och jag har lekt i dag!

Vi tog bilen till det nya området, Årstadal, där det finns en jättefin lekpark. Vädret var verkligen inte på vår sida, blåsigt, ruggigt och trist men vi blev varma av klättring och "du kan inte ta mej.....".
Men vår dag höll på att sluta illa, parkeringsförbud onsdag 9-16!!!!!!!! What to do? Jo då dyker Robban upp, morfarns jobbarkompis, och vips så hade vi en garageplats. TACK!

Vi hann med en fika oxå på ett litet trevlig café. Oliver valde en chokladboll och mormorn föll för frestelsen och beställde en liten mini cupcake med nån citrontopping. Jag behövde dock inte oroa mig för kalorierna eftersom Oliver klämde i sig båda två.


På hemvägen plockade vi upp morfarn och handlade lite. Oliver säger i affären: -Mormor vi måste köpa en tandkräm till min mamma, hon måste ha det! Sagt och gjort en tub Bamsetandkräm fick mamman.
Puss och hej OLIVER, tack för en mysig eftermiddag.

Nu har vi precis ätit middag och vad som väntar är dusch och virkningen. Jooo jag har gett mig in på att FÖRSÖKA virka en Odd Molly kappa. Alltså försöka.

Jo en sak till. Det där med att ta tillvara och njuta av livet. GÖR DET! Har i dagar blivit påmind om hur livet plötsligt kan förändras när något oväntat sker, tänker på en nära vän vars dotter gick bort i cancer. Kvinnor, gå ALLTID på mammografiundersökningar och gör de gynekologiska cellproven och ni män kolla prostatan!

CARPE DIEM, vänner

Kram
H

1 kommentar:

  1. Hej!
    Du får lägga upp bilder på din virkning och sen på det färdiga resultatet såklart.

    Mvh Sandra Gröndal

    SvaraRadera