söndag 1 januari 2012

HEJ 2012!

Godmorgon världen! 

Ett nytt år har börjat och med det förväntningar, löften, framtidsvisioner.........
Det där med nyårslöften det blir det inget av med för min del utan jag tänker fortsätta att leva efter CARPE DIEM - fånga dagen och ta tillvara på varje stund! Vi har bara ett liv och så ta tillvara på det. NJUT och LEV!

I går var vi hemma hos familjen Jansson-Ericsson och vakade in det nya året. Vi hade en jättetrevlig kväll med massor av god mat och dricka och Oliver han höll sig vaken.




Oliver och morfar läser Halvan kör buss


Den första Yatzyn fick jag!


Jag vann första spelet sen gick det inget vidare.......


- Du får köra den lilla spårvagnen morfar....


Paus


 Gott nytt år!


Mys


Många raketer var det


Efter tolvslaget var det en liten kille som sa - Nu är jag trött!

Tack Jeanette Micke och Oliver för en mysig nyårsafton!

Kramar
H

1 kommentar: