fredag 27 januari 2012

Högt upp och lite shopping

HEJ!
Fredagen är här. Ja min fredag började ju redan klockan 5.30 när klockan ringde, då var jag så himla trött men blev snabbt pigg!
Min dag har varit vårdande för kropp och själ. Jag har fått välbehövlig massage, blivit knådad och omhändertagen så nu känner jag mig så behagligt mjuk och harmonisk.

Mannen har varit på besök i Familjebostäders högsta hus, 23 våningar högt. En otrolig utsikt men smakar det så kostar det, ca 22,000:- för en femma högst upp!





Dagen shopping blev en efterlängtad Odd Molly. Jag har haft en sån tröja tidigare men den lyckades jag tvätta sönder/slut. Men nu har jag en NY, yippie!


  Dagen middag.
Varmrökt rosépeppar lax, krämig potatissallad och örtaioli.
Yummy!


Nu ska titta på Skavlan.......tjingeling!
Kram
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar