måndag 9 januari 2012

KALAJS i KÖPING

God kväll DARLINGS!

Gårdagens födelsedagskalas i Köping hann jag inte med att lägga upp på bloggen i går, jag var ju lite busy. Fasiken vad skönt det är att vara klar. Nöjd???? Nja sisådär, jag är så självkritisk och har så höga krav på mig själv att prestera maximalt! Jobbigt? Yepp! Men nu har jag lovat mig själv att aldrig mer plugga för högskolepoäng. Men jag drivs av en tro på att det alltid går att lära sig mer och utvecklas så en och annan kurs lär jag väl hoppa på. Hörrni mina kära lärare i Bergholms plugget hade ni någonsin trott att jag skulle tänka och uttala mig så, skulle inte tro det va, men tji fick ni!

Nu till gårdagen. Vi hade en mycket trevlig dag i Köping och som vanligt så åkte vi därifrån proppmätta. Min kära svägerska är en hejare på att laga mat och baka.
Några bilder blev det och här kommer dom. Enjoy.

Oliver hjälpte till att bädda

Tjugotvååringen SOFIE


Oliver hade gjort det här fina armbandet till Sofie


Fredrik och Oliver lekte med bilarna


Clarre och Oliver förde en dialog av hög kvalitet!


                                      

Elvis the cat



Den godaste kladdkakan jag någonsin ätit!

Kram
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar