fredag 20 januari 2012

FINALLY FRIDAY!

Ytterligare en arbetsvecka är till ända. En ganska intensiv vecka som avslutades med en planeringsdag för vår hela förskoleenhet. Sjuttio personer som hade förväntningar på en bra och innehålls rikdag och jag tror att deras förhoppningar infriades. Wow vilket gäng härliga och kompetenta kvinnor!  


TJINGELING VÄNNER!

Helgen knackar på dörren och med den lite avkoppling. Vad är avkoppling för Er? Jag tror att det ser annorlunda ut för oss alla, men för mig kan faktiskt avkoppling vara att träna! Hmmmmm.
Middagen är just avklarad och nu väntar en kväll framför TV:n i soffhörnan. En typisk fredag hos oss.


Ett mycket gott vin som jag rekommenderar. Tack Monica för det!


 Kvällens middag, superenkel. Fräs upp bacon med vitlök och svartpeppar, häll över en burk creme fraishe , tomat &basilika, koka ihop några minuter. Koka en påse färsk pasta enligt anvisning och när den är klar toppa med pastasåsen, riven ost och lite persilja, YUMMY YUMMY!
Förresten gissa vilken som är min tallrik? Psst den till vänster! Ha hahahahahahah


Dags för lite färska blommor, morgondagens fix!


Kram
H

2 kommentarer:

  1. Vill bara tacka för en givande planeringsdag. Jag hörde idel goda kommentarer om organisationen och dig o M!
    Ser spännande ut framöver....Ha en skön helg KRAm T

    SvaraRadera
  2. Tack själv! vad kul! Jag tyckte oxå att det kändes bra och jag tror att det blir en spännande och kul tid framöver. Trevlig helg till dig oxå Kram H

    SvaraRadera