lördag 12 november 2011

Träning, tvättstugan och middag på byn!

Hello SATURDAY!

I dag blev det en skön sovmorgon, ända till halv nio! Hur skönt och välbehövligt var inte det? Väldigt.
Lördagen har rullat på här i Farsta. Jag åkte och tränade, ÄNTLIGEN, det blir alldeles för sällan nu när det är så mycket på jobbet Sen handlade jag och mannen passade på att tvätta bilen och byta till vinterdäck, Inte nog med det han har dammsugit och fixat hemma med! Det gillar jag!
Nu har vi precis kommit hem. Vi har varit på O´Learys med mams och paps och ätit upp våra vinstpengar och nu är vi proppmätta.




 Min pasta, BEEF DIJON och till efterätt delade mams och jag på friterad glass med kolasås och grädde. Nu blir det nutrilett ett tag..


Ha en trevlig lördagkväll, nu blir det chill i soffan!
Kram
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar