söndag 20 november 2011

Gårdagen i Farsta

GOD MORGON.......fast den är grå men jag har sovit som en stock i natt och känner mig sååååå utvilad och pigg!

Vad hände i går då? Jo ÄNTLIGEN  kom jag i väg och träna.Det blev step up med världens bästa Anna, vilken instruktör, hon kan få en att orka hur mycket som helst! Veckan som gick hann jag ju varken med att promenera, bugga eller träna utan det var bara jobb å jobb å jobb.........

La familia, utom Tallkottevägen, kom på middag. Jag bjöd på Köttfärslimpa, sås och potatis, riktigt gott om jag får säga det själv. Till kaffet blev det kladdkaka med kokos/lime täcke, för sött tyckte några och andra inte!
Men idag slipper jag laga middag för vi är bjudna till Icka och Peter på middag, trevligt. Jag hoppas att det blir uppehåll så Icka och jag kan gå en fotosväng i skogen!








Hörrni vänner ta nu och skaffar er en riktigt  bra och härlig SÖNDAG!
Kram
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar